Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бас-гітари серії Artisan створені для професійних музикантів, яким потрібний інструмент найвищої якості. Добірні породи деревини, високоякісні механіка і електроніка Bartolini роблять бас-гітари серії Artisan чудовим вибором як для сценічного, так і для студійного використання.
Оновлена модель C4 Plus ZBMH - це високотехнологічний інструмент, виготовлений з добірних порід деревини і оснащений просунутою електронікою. Завдяки ергономічному дизайнові та багатому звучанню ця бас-гітара стане вірним напарником не тільки для музиканта-початківця, а й для досвідченого бас-гітариста.
Корпус C4 Plus ZBMH виготовлений з червоного дерева, улюбленого багатьма гітаристами за м'яке та щільне звучання з виразною серединою. Центральна частина вироблена з клена, що додає звучанню інструмента пробивної середини з характерним гарчанням. А топ з екзотичної деревини зебрано надає зовнішності C4 Plus справді бутикового шарму.
Звукознімачі MK-1 цілком передають фірмове об'ємне звучання Bartolini. Завдяки цьому C4 Plus ZBMH має характерний збалансований "рояльний" тембр, з вираженою серединою і чистими верхами, що чудово підходить як для гри в групі, так і для сольного виконання.
Передпідсилювач Markbass MB-1 EQ характеризується дуже натуральним і прозорим звучанням, не забарвлює органічний природний тембр і резонанс деревини. Кришталева розбірливість і натуральна теплота тону, м'які баси, повнозвучна середина і кришталеві верхи - все це змусить вас забути про те, що ви тримаєте в руках електро інструмент.
3-смуговий еквалайзер Markbass - найкращий спосіб розкрити акустичну природу бас-гітари. Гнучкий 3-смуговий еквалайзер дозволяє легко налаштувати звучання інструмента, як на сцені, так і в студії. Крім цього C4 Plus ZBMH обладнаний перемикачем активного/пасивного режиму для миттєвого перемикання між сучасним активним або ж традиційним пасивним тембрами.
Накладка із зебрано на головці грифа виконана в одній кольоровій гамі з корпусом, що надає зовнішності інструмента завершеності та стилю.
А пряме проходження струни від нульового поріжка до кілочка зменшує бічне натяжіння, забезпечуючи додаткову стабільність налаштування і зменшуючи кількість непотрібних призвуків.