Telecaster і Fender Tweed Combo

Це звук класичного кантрі, позачасовий тон, який залишається стрижнем для багатьох стилів музики з американським колоритом. Телевізійники через Fender Twins можуть бути жахливо жорсткими (існує незліченна кількість виразів про відірвані голови слухачів і т.д.), але трохи тепліший, округлий тон, який дають комбо Fender Tweed (від Deluxe до Bassman), допомагає збалансувати гарчання телеакустики з чудовим ефектом. Для кантрі, раннього блюзу і всіх інді-стилів в якості основи для педалей — це те, з чого варто почати.

Stratocaster і Blackface Combo

Стратокастери звучать більш "тонко", ніж телескопи, і, здається, краще поєднуються з дещо гострішим відгуком підсилювачів, таких як Princetons і, звичайно ж, Twin. Якщо вам потрібна чиста потужність і непідробний твінг, не погоджуйтеся на жодну заміну! Як і у випадку з вищезгаданою установкою, вона надзвичайно універсальна як основа для всіх жанрів, якщо ви використовуєте набір педалей для драйвів і так далі. 

Les Paul і Marshall Plexi

Це звук року. Як сказав Біллі Даффі, "хороший Les Paul і хороший Marshall" важко перевершити. З огляду на те, наскільки чудовий у нього звук, ми схильні з ним погодитися.

У наші дні каскадного посилення з високим рівнем шуму легко не помітити органічне багатство тембру і текстури, яке можна отримати, поєднавши найкраще, що є в Мілтон-Кейнсі, з гордістю Каламазу. Для мене рок потребує хамбакерів, і Marshalls звучать якнайкраще, коли ними керує чудовий тон PAF. Les Pauls передають звукові вібрації, як жодна інша модель гітари, і це ідеальний інструмент для відтворення чудових великих хрустких рок-тембрів. Це просто один з найкращих звуків у житті.

Очевидно, що існує незліченна кількість прикладів цієї чудової рок-комбінації, але оскільки я обираю приклади, давайте послухаємо самого преподобного Біллі Гіббонса, який демонструє цю комбінацію так, як це може робити тільки він. 

PRS і Mesa Boogie Dual Rectifier

Ах, звук Америки дев'яностих! У той час як Великобританія захоплювалася Pulp і Kula Shaker, США трималися за своє гранжеве коріння, породивши безліч гуртів, які любили звучання Сіетла, але також виросли на Metallica. Mesa Boogie Dual Recs були видатними підсилювачами з високим коефіцієнтом підсилення для того покоління, і час для PRS також був підходящим, оскільки багато музикантів прагнули уникати Фендерів і Гібсонів покоління їхніх батьків.

Це не дешева комбінація за будь-якими стандартами, але тоді 90-ті були днями слави, коли музичний бізнес був справжнім Ельдорадо у порівнянні з сьогоднішнім днем. Гурти могли дозволити собі інвестувати у чудове обладнання, і Марк Тремонті, мабуть, найкраще використав цю можливість. Що б ви не говорили про Крід (зараз він користується набагато більшою любов'ю, ніж раніше!), але його звучання, безперечно, чудове. 

Rickenbacker і Vox AC30

Всі Rickenbacker звучать ідеально через добре налаштований Vox AC30. Верхній середній поштовх підсилювача є ідеальною плівкою для дорогого дзенькоту гарного Rickenbacker. Це звук гаражної контркультури, а також щебетання таких виконавців, як The Smiths, Tom Petty і R.E.M.

Якщо ви хочете грати на установці, яка зосередить вашу гру на створенні пісень, а не на нескінченній "техніці", то Rickenbacker в AC30, безсумнівно, змінить ваш підхід до гри. Можливо, він не підійде для хард-рокерів, але в цьому і полягає вся суть! 

ESP/LTD Eclipse і EVH 5150

Ця установка, безумовно, для хард-рокерів! З часів альбому Machine Head "Burn My Eyes" підсилювач (тоді ще Peavey) 5150 домінував у світі важких гітарних звуків. Багатий на підсилення і потужність, як у бугі, але дикий і агресивний, на відміну від Mesas, цей підсилювач найкраще поєднується з чимось гучним, активним і виготовленим з червоного дерева. Це має бути ESP Eclipse! Одна з небагатьох копій Les Paul (звучить грубо, але як же інакше?), яка має свою власну фан-базу, ESP EC, звичайно ж, в чорному кольорі, є одним з найпопулярніших варіантів для мошерів протягом останніх 20 років. Чому? Вона виглядає шикарно, звучить чудово і важить приблизно вдвічі менше, ніж Gibson LP Custom, тому краще підходить для енергійних виступів на арені.

Якщо вас бентежать всі ці ESP/LTD штуки, не хвилюйтеся: купуйте ту, яку можете собі дозволити, і будьте спокійні, знаючи, що вони однаково хороші в усіх відношеннях. 

Suhr Classic/Modern і Friedman

Це свого роду шампанська версія класичного "суперстрата і хот-родд Маршалла" 80-х, яка не втрачає актуальності з тих пір. Якщо ви думаєте про таких хлопців, як Піт Торн, то саме з такою установкою вони їздять по всьому світу, і легко зрозуміти чому: ця установка Suhr and Friedman охоплює всі основи, так, але робить це з таким рівнем характеру, продуктивності і глибини, якого може досягти тільки обладнання найвищого рівня. 

Tyler Studio і Soldano SLO

Щоб по-справжньому оцінити Soldano SLO, його потрібно почути особисто. Якби термін "моджо" коли-небудь мав якесь реальне значення, він би описував те, що відбувається, коли ви граєте ноту через один з цих підсилювачів. Без перебільшення, це наступний рівень, від якого волосся стає дибки. 

Gibson SG і Orange Rockerverb

Цей убивчий комбік схожий на трохи більш нішеву версію класичного поєднання Les Paul і Marshall. SG, як правило, мають трохи більше злості в звучанні (і трохи менше низьких частот), тому поєднання одного з них з непристойно добре звучащим Orange Rockerverb дасть приголомшливий результат. 

Такі гурти, як Clutch, теж використовують цю установку з великим ефектом, але саме тоді, коли налаштування опускається нижче стандартного C, тут починається справжнє дійство! 

Gretsch Hollowbody і Tone King Imperial

Ретро-вібрація не може бути більш витонченою, ніж у цій приголомшливій парі! Але справа не лише у зовнішньому вигляді, яким би надзвичайним він не був, а у звучанні і відчуттях, які є дуже специфічними і корисними. Насправді, це схоже на те, що я вже згадував про пару Rickenbakcer і Vox: хоча гітари дуже різні, обидві пропагують стиль гри, який відходить від кричущої гри і зосереджується на тоні, темпі і смаку, насправді. 

Вся справа в балансі
Відмінний тон — це все про баланс. Просто мати хорошу гітару і хороший підсилювач недостатньо: наприклад, ніхто не говорить, що ви не можете підключити 7-струнну гітару Solar до Fender Twin, але чи дійсно ви отримаєте найкраще від кожного з цих компонентів?

Підбирати електрогітари до підсилювачів — чудова забава, яка показує, наскільки важливу роль відіграє підсилювач у будь-якому рівнянні звучання. Недооцінювати це на свій страх і ризик! Сподіваюся, ці комбінації наштовхнули вас на нові ідеї, а якщо є такі, які ви ще не випробовували, то чого ж ви чекаєте? Починайте! Ви ніколи не знаєте, на яку велич ви можете натрапити. Насолоджуйтесь!

*інформація взята зі статті за посиланням.